Upp som en sol och ner som en pannkaka...



Min extremt vackra blomma.
Skenet bedrad, den lever faktiskt!
Kan ni urskilja dom 3-4 levande bladen?!


(O)taggad som få satte jag idag igång med att städa lägenheten för, vad kan det vara 27:e gången på 2 veckor....
Efter ett tag blev jag taggad, jag laddade tvättmaskinen med tvätt, sorterade kläder, hängde tvätt, räddade mina blommor från alla (!!) döda blad, dammade och torkade lister, kröp runt på alla fyra och jagade damm runt/på elementet, plockade, plockade och plockade...

Tills jag åkte på världens blodsockerfall helt utan förvarning.
Jag var tvungen att sitta ner, äta något och ta det lugnt...
Och städlusten?
Poff, som bortblåst....

Tröttheten skallade mig totalt, så pass att huvudet värker.
Så nu sitter jag här, besviken på mig själv för att jag inte blev klar nu heller.
Det är visst inte meningen att mitt hem ska vara fint!!!

Det är inte så jävla mycket kvar nu, men jag orkar inte ikväll.
Utan får ta det sista i morgon, efter kursen och efter att jag varit till Ica.
Det är mitt mål med morgondagen, att städa klart!!
Och söka praktik...
Jävlar vilken motiverande dag.

Karin är off just nu, totalt jävla off!

Kommentarer
Postat av: kim

åååh du måste se den ! :D den va äckelbra, man drömmer om att dejta en vampyr hela natten lång sen ;D

Föresten, ska du till Bella ?

2009-03-10 @ 13:17:35
URL: http://kimfannyengman.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag tror att en vacker dag så kommer du att upptäcka att lägenheten är städad och att de gick fort och lätt att göra det och.. att de gjorde inte alls så ont...;)

2009-03-10 @ 16:46:53
Postat av: kim

jag har inte heller fått nån inbjudan ;P men vi bjuder dit oss själva vi hehe ;P

2009-03-12 @ 12:54:17
URL: http://kimfannyengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0