090220

Idag verkar det inte som om det är min dag...
Ca 4 timmars sömn i natt, upp tidigt i morse för att söka jobb.
Kallt som fan att gå dit och väl framme så är han jag ska prata med inte där för tillfället.
Så det var bara att knalla hem igen i kylan.

Och när jag går där och huttrar för mig själv, vad möter jag då?
Jo, bilen som jag blev påkörd av häromdagen och det fick inte mig på bättre humör!
Eftersom min är skrot men hans funkar tom. att köra!!!

Men jag har gjort en god gärning idag, då jag påpekade för en kvinna att hon tappade sina bilnycklar.
Eller det kanske bara kallas för folkvett?

Just nu sitter jag uppe på Heden, tänkte att jag skulle ta och beskriva händelseförloppet (krocken) för er, men jag vet inte om huvudet är tillräckligt på topp för att kunna prestera så mycket just nu.
Sitter och dunkar i mig ipren och druvsocker för att fungera som människa...

Krocken är fortfarande lite suddig så jag måste ju anstränga hjärnkontoret lite för att kunna beskriva, men det kommer väl när jag är människa igen...

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0