2009



Tiden rusar ifrån mig, som vanligt.
Vi är redan inne i månad 2 på ett helt nytt år.
Jag har inte riktigt förstått de än...

Bloggen har legat nere ett tag, lusten att skriva har varit som bortblåst.
Det är svårt att hitta insperation i det svarta hål jag haft som liv de senaste månaderna...

Det har hänt en del sedan jag skrev sist, men jag varken tänker eller orkar gå in på de.
Men jag kan berätta att jag bor själv i min lilla 1:a nu....

Livet är ett enda kaos, jag hoppas dock på en vändning snart.
Men jag har börjat få en rätsida på vardagen, nu ska jag bara ta mig i kragen, sparka mig i ändan och hitta mig ett jobb!
För ja, jag är fortfarande arbetslös...

Men jag har äntligen fått något att göra om dagarna då jag går en kurs som anordnas av Arbetsförmedlingen.
9-15, 5 dagar i veckan, i 12 veckor!
Om jag inte hittar ett jobb eller en praktik.
Meningen med kursen är väl att jag ska få en hum om vad jag vill göra i livet, sen så får jag lära mig skriva CV (igen) och hur man söker jobb i största allmänhet.
Vi är inne på dag 4 på 1:a veckan och tankarna snurrar redan runt i mitt huvud...


Tar en dag i taget...

Kommentarer
Postat av: Anonym

va kul att du skriver igen :) jag är ju in här varenda dag och kikar ;)ha de bäst <3

2009-02-05 @ 16:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0