"Dra täcket över huvudet-vecka"



Sjukling!

Mitt flyt som jag hade föregående vecka höll verkligen inte i sig!
För i tisdags morse så smällde den igen dörren mitt framför näsan på mig och det vara bara att kasta in handduken...
Men kan ta det från början...

Helgen bestod av film, mysdag i Alfta (med trevligt umgänge & god mat) och utgång, trevlig helg blev det iaf ^^

Sen måndag, då började jag min praktik på Ica kvantum.
Första dagen var en seg sådan, den gick fruktansvärt långsamt vissa stunder...
Men det är ett trevligt gäng och de flesta var positiva och glada.
Slet som ett djur med att packa upp varor hela dagen....
Och det kom surt efter....

PANG!
Tisdag morgon, dunderförkyld och träningsvärk som hette duga.
Och än har den inte gått över (varken förkyldningen eller träningsvärken), utan idag är det 3:e dagen jag är hemma utav min första vecka på Ica!
Kan ju inte påstå att det var kul att ringa och sjukanmäla sig 2:a dagen på ett nytt ställe...

Förkyldningen kom väl inte som en större chock ändå, den har legat under ytan ett bra tag, har haft ont i halsen i veckor.
Och när jag nu äntligen rörde på mig ordentligt och fick jobba lite så tyckte den att det var dags att slå till.
Förbannade skit, men i morgon blir det jobb igen, jag (och plånboken) klara inte av en dag hemma till!

Den "nya" telefonen är fortfarande trasig, så jag ska lämna in den på lagning och den jag har istället tappade jag i golvet häromdagen så den är urgängorna nu.
Det här har inte varit min vecka, inte på nå vis...
Tack och lov för fredag i morgon!

Och så håller vi tummarna för bättre flyt nästa vecka! ^^

Tack och god natt!

Kommentarer
Postat av: Ida

självklart får du de =) skickar det på BDB på privata meddelanden =)

2009-04-17 @ 18:27:01
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: kicki

uppdatera uppdatera! nudå ;)

2009-04-22 @ 11:31:27
URL: http://kickilura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0