Tack och bock för solskens helvete och fågeljävlarnas kvitter!


Vitsippor ^^

Jag var lite urgängorna igår...
Var inte mycket som blev rätt.
Det var mycket skit som spelade in, men efter 1 timmes promenad så rann det mesta av mig.

Så med andra ord så fick solen och den blå himmeln mig på bättre humör ^^
Mycket tack vare vitsippor, tusselago, diverse andra blommor och fågelkvitter...
VÅRKÄNSLOR!

Denna dag har det inte hänt särskilt mycket alls.
Sovit har jag gjort, läänge...
Sisådär 12 timmar ;D

Sen så blev det  en timmes promenad idag igen, bara för att komma ut lite från min skrubb.

Nu har dock en stadig huvudvärk kickat in...
Tänk om jag kunde lära mig att sluta sova så konstigt så nacken slapp bli lidande jämt :/

Nu är det dags att slänga sig in i duschen och sen fixa i ordning lite tacos ^^


Vi ses när vi råkas ^^

Kommentarer
Postat av: mamma

fortsätt med att ta entimmes promenader om de är så att ditt dåliga humör rinner av då ;P

vitsippor... ge mig vitsippor ... de är sååå fina ;D

2009-04-25 @ 20:32:12
Postat av: kicki

aahhh... visst är de härligt! Tänk dehär är bara början på en lång fin sommar ;) Slå en pling om du ångrar dig inför ikäll hehe.. ;) Miss you.

2009-04-30 @ 10:11:37
URL: http://kickiluras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0