GAAH!!!



Hur jag än gör, hur jag än vrider och vänder på allt så blir det bara fel.

När delar av livet börjar ordna upp sig, så blir det skit på andra håll.
Hur svårt ska det vara att få må bra i en längre tid än en vecka?

Inte ens solskenet och den blå jävla himlen får mig på bättre humör.
Då jag sitter instängd i min lilla jävla lägenhet.
Ge mig en balkong, tack?

Det stör mig fruktansvärt mycket att det blivit så här.
Hur fan kunde det ens bli så här?!
Jag vet då inte.
Och hur ska jag då kunna åtgärda det?

FRUSTRATION!


Och näe det är inte så illa som det låter.
Jag är bara grymt irriterad och frustrerad.

Irriterad på alla fel.

På att det är jag som är felet, som har felet och som gör fel.


Nu är bloggen uppdaterad.
Jag lever.
Don't worry, be happy!

eller nå.

Kommentarer
Postat av: kicki

okej :D Nu är jag nöjd! Skriv i mårgon också haha...

Mia skrev till mig när jag tyckte att de va lite krångligt i livet, Att: "Kolla igenom dina meriter för att kunna bli regissör, och anställ sedan dig själv som regissör för ditt liv och den film du ser livet igenom!" http://miaiblomning.blogg.se/2009/march/min-bild-av-tillvaron.html ;)Typ.. de är bara å sätta igång att producera, Hur vill du ha det?

2009-04-24 @ 20:03:26
URL: http://kickiluras.blogg.se/
Postat av: mamma

Hmm.. solfan skiner & fågeldjävlarna kvittrar..

sånt e livet ibland ;)

2009-04-25 @ 08:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0