Måndag...



och jag sitter i Söräng.
Håller på och tvättar alla dessa förbannade ladguårdskläder som aldrig blir ren någon gång.
Men nu är jag väl snart klar..

Ja, jobbade sista stöket i torsdags med Lena.
Gick kanon, inge missöden alls ^^

På fredagen så mjölkade bönderna själva och sen började dom skicka hem djuren.
Jag och Lena kom dit på eftermiddagen och började städa och skura en massa.
Tror jag kämpade i kalv/sjukstallet i 1½ timme med högtryckstvätten (!!) men rent blev de ^^

Sen var det bara att packa ihop kläderna och sen var det tack & hej....

Lördagen blev lugn, jag och Thomas var till Kilafors och fikade på kvällen.
Sen så skjutsade vi lite folk, eller jag var bara med en vända sen skjutsade Thomas hem mig och åkte själv dom andra vändorna.

Var här i Söräng större delen av dagen igår, började tvätta dessa ladugårdskläder då.
Sen var Thomas, jag och gänget från Kilafors och firade en av Thomas fastrar som fyllde år ^^

Ska strax ta mig tillbaka till bollnäs, ska ner och hänga tvätt först :/

6 dagar kvar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0