3 veckor & 5 dagar...


har gått sedan jag skrev sist.

Någon förändring i mitt liv?
Näe det kan jag väl inte påstå, livet rullar på som vanligt.

Har iaf blivit 1 år äldre och det firades med nära och kära...
Hade en väldigt trevlig födelsedag ^^

Helgen efter blev det utgång med tjejerna, vilket var en helkul kväll & vi dansade järnet.
Det måste vi snart göra om!

Annars så har det inte hänt så mycket...
Är fortfarande arbetslös vilket gör att jag har en massa tid för att spela Guitar Hero ;)
Det har varit mitt och Thomas största nöje dom senaste dagarna ^^

Till veckan lutar det åt att det blir en tripp till Göteborg till mina kära syskon.
Det var tänkt att bara mamma & pappa skulle åka först och jag skulle vara hemma & vara kattvakt.
Men nu har jag eventuellt lyckas lösa det så nu kan jag nog också följa med ^^

Nu blir det tv:n en stund och sen blir det mer Guitar Hero...


Metallica - One

Kommentarer
Postat av: Nico

kika gärna min blogg, blir jätte jätte glad då.



www.nicolundgren.blogg.se

2008-10-25 @ 22:57:27
URL: http://nicolundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0