Vad händer?



Jo, det händer väl mest ingenting som vanligt..

Det blev iaf en tripp till Göteborg.
Åkte ner förra torsdagen och kom hem söndag kväll.
Fullspäckat schema mest hela tiden, men kul var det ^^
Önskar ändå mina syskon kunde bo närmare, jag saknar er...

Väl hemma så slog vardagen mig i huvudet rejält.
Har lite saker och ting som jag bör ta och fixa snarast möjligast, för nu har jag skjutit upp det för länge...
Vilket jag är proffs på, att jag aldrig lär mig?!

Är fortfarande arbetslös, har varit hos både arbetsförmedlingen och studievägledaren den här veckan.
Får se nu då om jag kan lyckas få något i rullning i min tankeverksamhet...
Är dock lite små putt på studievägledaren eftersom han inte ville som jag vill, vilket gör att jag får tänka om lite och nu måste komma på vad jag vill plugga till.
Och jag har ingen jäävla aning!

Han dumpade en massa böcker på mig och gav mig en massa tips (som jag redan har glömt hälften av).
Så just nu kan jag väl inte påstå att det gav mig så mycket...

För övrigt så verkar det som mitt immunförsvar är helt utplånat.
Jag går runt och är ständigt små förkyld, sen går det över i typ två dagar och sen sätter det fart igen, suck.
Just nu skulle jag hellre ta en knock out av ordentlig förkylning som vara i några dagar och sen går över.
Än som nu då jag ständigt är sjuk och det verkar inte finnas något slut på skiten!

Nu ska jag börja laga mat så den är på gång tills Thomas kommer hem igen.
Han är iväg och skjutsar folk.


HIM- Gone With The Sin

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är thomas?

2008-11-16 @ 05:24:07
Postat av: kim

:D <3 jag saknar dig Karin.

2008-11-25 @ 19:41:43
URL: http://kimfannyengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0