Vart tog min sol vägen?

image422
Han ser nöjd ut där han hänger i min backspegel ;)

Så var det onsdag igen, shit veckorna går bra fort :/
Tyvärr så har det vackra vädret sinat en aning, det blåser kalla vindar och molnen täcker upp det mesta av den blå vackra himlen.

Ja i måndags så åkte mamma & jag iväg och kollade på ett stycke bil, och nu så har jag som sagt en egen ^^
Vilket jag är mycket nöjd över!

Men som vanligt när det är en volvo så är det lite småfix på den.
Det är nå fel på tändningen så den studsar till lite nu och då, det är iaf grymt irriterande!
Så dom ska kika på de i helgen, hoppas jag..
Sen så är den grymt tungstyrd, det är som att vända på en betongklump!
Fickparkering går icke konstaterade jag igår...

Sen nu så måste jag ju tänka lite mer, eftersom Lilla blå är en manuell och jag har kört automat hela vintern, i princip hela tiden sen i september....
Jag har inga problem att byta från automat till manuell och vise versa...
Men det är lite skillnad på kopplingen på Lilla Blå och morsans & farsans passat!
Men det är nog en pärla det där med, när jag är van den! ^^

Igår var det tisdag, gjorde inte så mycket...
Var hos mig och tog det bara lugnt, vilket var skönt!
Fick veta på kvällen att jag skulle ha jobbat i stallet, jag hade visst slarvat bort det datumet :/
Så där förlorade jag 8 timmar :(

Var till Thomas en sväng efter han slutat och sa godnatt, för han skulle sova...
Han jobbar natt (tidningsbud) + förmiddag på Bacho...

Spenderade kvällen framför tv:n, det var ju Desperate Housewife's.
Sista året på Nytorp så satt vi alla bänkade för att kolla varje tisdag klockan 21.00.
Och traditionen sitter fortfarande i!

Idag så har jag inte heller gjort så mycket, dragit dammsugarn över min stökiga lägenhet en sväng.
Ska väl städa ordentligt något tag...

Var hem till Thomas och hämtade lite kläder och sa godnatt :P
Sen styrde jag Lilla blå till Söräng och här är jag nu...

Är mest här på snabb visit, håller på att färga en maskin tvätt.
Så nu blir kläderna svart igen! ^^

Men det får min kära mamma ta hand om, för jag ska snart åka vidare till Alfta för att vara lite social med Elina (och Kerstin, någon gång mellan hennes springande till tvättstugan ^^)
Så får vi se vad vi hittar på ^^

I morgon är det tvättning som står på schemat, usch...
Men det är inte så mycket tror ja så det går nog fort ^^
Ska iväg och sätta mig i frisörstolen klockan tre i morgon med, få se om man kan göra något åt mitt risiga hår!



Nu väntar Alfta och Östra på mig :P

Kommentarer
Postat av: Ida

haha ja. fy fan! gillade han i början men inte sen. Det ska vara Gabby och Carlos !:)

2008-05-08 @ 18:05:02
URL: http://busigabeerta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0