Efter en tids frånvaro...


Far far away in my mind...

Uppdateringen här har varit väldigt dålig på senaste tiden, och det kommer nog fortsätta vara dålig ett tag.
Blogglusten ligger i dvala just nu pga mångt och mycket.

Förra veckan var realtivt lugn..
Jobbade tis-ons i stallet ^^
Lika trevligt som alltid, fick motionera LG på tisdagen på 1:ornas lektion. ^^

Sen onsdagen så skrittade jag Dafne i en kvart.
Fick en ofrivillig ridtur på Sudden med då han gjorde ett fint skutt när Nathan kom ångandes så ryttaren for i backen.
Så jag red väl honom i ca en kvart, väldigt trevlig även om han inte är någon större favorit...
Och sen motionernade jag pärlan själv, James!

Hade iaf grym jävla träningsvärk på torsdagen, dags att komma igång med ridningen igen?
JA TACK!

Jobbade helgen som var, och jävlar vilken seg helg...
För en gångs skull så var det inge krångel, men så seg som jag var den helgen så seg har jag fan aldrig varit...
Fick enbart det nödvändigaste gjort, annars brukar jag få de och lite till gjort men icke denna helg :/

Nu har jag varit ledig i 4 dagar och jag är (förhoppningsvis) uppladdad inför ännu en helg med grisarna.
Har hjälp i morgon förmiddag, så helgen börjar bra iaf...

Veckan har varit lugn, förutom att jag lyckades ladda ur batteriet på Lilla Blå.
Så går det när man glömmer lyset på, vad jag nu skulle på med det att göra :/

Sitter här i söräng och lyssnar på P3 just nu och håller på att bli tokig på dessa 4 monster som springer fram & tillbaka i rummet jag sitter i...
Förstår inte hur mamma står ut, för går man någonstans så kommer det ett stycke monster (eller 3) och hänger (!!) i benen på en.
Tur att mamma & pappa bara ska behålla en...


Sleeping Sun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0