Ny vecka = Ledighet!

image418
Jag och Luddelump vilade framför tv:n idag ^^

Jag tänker inte uttala mig om gårdagen, inte mer än att förmiddagen gick fruktansvärt bra och eftermiddagen gick käpprätt åt helvete!
Så nog om de!

Förkylningen har nog kommit ikapp mig nu, tyvärr...
På morgonkvisten var allt lugnt, men hela eftermiddagen (och fortfarande) så har jag haft huvudvärk.
Huvudet är också helt tomt, känns det som iaf...

Sitter nog en hel del i axlarna och nacken, så mamma ska få massera upp det innan jag beger mig hemåt.
Så får vi hoppas det släpper, för ipren hjälper icke!
Sen får nog pappa kika igenom mig i helgen när han kommer hem, för jag har nog en nerv i kläm någonstans för jag har kronisk "sockerdricka" i min högra stortå, skitvidrigt!
Då är det bra med en pappa som är kiropraktor
^^

Har mest gjort ingenting idag, njutit av min ledighet...
Skönt!
Fast jag är ofrivilligt ledig i 2 veckor nu, rätt skönt ändå men det svider i plånboken som vanligt :/

Hämtade mamma på jobbet eftersom jag hade bilen, så tog vi oss en trip in till alfta och köpte glass ^^
Väldans trevligt ^^

Men nu är det slut på hämtningen, för nu får hon ha bilen.
För jag har gjort en liten blå investering idag ^^

Annars har jag legat på soffan och vilat.
Ja och...
Nu ska jag kräva massage innan jag sticker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0