Min Nya Pärla!

image419


image420


image421

Japp, nu har jag min egen volvo!
Haha mamma, nu behöver vi inte tjafsa om vems röd volvon är ;)

Vi var iväg och kikade på den nu ikväll och så fick vi med den hem på en gång ^^
Kanske inte världens bästa och vackraste, men så länge den rullar åt det håll jag ska, så är jag nöjd!
Den har lite skavanker, men så är det ju en volvo.
Men jag har fortfarande ett problem, även denna är stereolös! :(

Så det blir min första (och man kan hoppas enda) investering på den bilen!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Öhh okey.... jag får komma på något nytt att tjafsa om då :)

2008-05-06 @ 15:54:43
URL: http://tornros.blogg.se
Postat av: Ebola

Jag ska iaf köpa ett par prima navkapslar till dig :)

2008-05-06 @ 23:58:28
Postat av: Karin

Mamma; Ja gör de! :P

Broder Erik; Jag har ju redan, men i bagageluckan :P

2008-05-08 @ 21:16:58
URL: http://tornros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0