Lunch



Ton Amie och hennes bebis ^^
Japp sitter och slänger i mig lite lunch nu..
Ska snart kila iväg och slänga i en maskin tvätt och rasta Erika's Nelly ^^

Förmiddagen har flytit på som attan och jag har inte behövt mocka en box en så länge ^^
Har haft en elev från 1:an och 2 djurvårdare hela förmiddagen så dom har fått slitit ;)

Har även ett stycke elev med på eftermiddagen, eftersom alla andra elever är inne i Bollnäs med en massa djur.
Så då får den stackarn slita med mig istället, men jag klagar inte! ;)

Idag är det någon form av "Nytorp på stan" eller nå sånt inne i Bollnäs.
Så vi har lastat 2 tackor, 5 lamm, 4 grisar och en kalv, sen är det även 3 hästar med.
Så nu kan ni människor (som kan) åka in och klappa lite på djuren, jag hade gärna varit in och kika men någon måste ju ta hand om djuren här hemma.
Har ju mina grisar, får och kycklingar att ta hand om + att jag var upp och lunch fodra i stallet nyss.


Klockan går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0