Ingen större förändring...

image413

Näe, det spänner i nacken, huvudet känns tungt och jag är bara så trött...
Men huvudvärken har lagt sig lite iaf...

Nu har pärlan blivit omskodd för sommaren, sen har pappa fixat diverse prylar så nu är den hel igen :)
Dörren går att stänga helt (Så nu kan jag inte få ut lillfingret längre!), lampan bak är bytt, sommardäcken är på, oljan och vattnet är kollat & i fyllt.
Kalas, Tack pappa!

Har även lyckats fixa deklarationen idag, trots mitt tomma huvud...

Ja i morgon och helgen så väntas det jobb...
Måste komma ihåg att jag ska upp till Olle & Lena och utfodra hästarna där på mornarna med...
Jag hoppas på en lugn helg utan kalvningar och krångel, men med min tur så lär väl inte de ske :/

Nu ska jag styra kosan mot Bollnäs, om pappa är klar med bilen!
Den resterande delen av dagen kommer bli lugn, tänker inte göra ett jota, inte ens laga mat..
Därför blir det kebab idag, med min efterlängtade vitklöksås!

Tji fick jag de för att jag ska börja tänka på vad jag äter...




Urk, kom på att jag måste in och handla frukost nu när jag åker, suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0