Halva första dagen...

Ja då var lunchen snart slut...
Men jag har ändå varit effektiv på min lunch och sorterat upp en massa papper, så nu ser man skrivbordet igen!

Ska snart in till mina kalvar och ge dom mat, de står väl och skriker snart...
Inte för att dom kan vara så hungrig, för dom har fortfarande hö kvar, utan det är nog snarare för att låta värst...

Morgonen har gått bra, även fast jag blev sen pga ett litet missöde med en skrapa och en pytteliten hund.
Det gick iaf bra, han fick en lättare hjärnskakning bara...
Men han lärde sig nog att man inte ska springa in i skrapor mer.

Sitter just nu och funderar på om jag är hungrig eller inte...
Eftersom jag fick frukost halv 11 så är jag inte så sugen på lunch just nu.
Men jag vet att äter jag inte så kommer jag hungra ihjäl lagomt till mjölkningen...
Beslutsångest!

Näe får ta och kila till kalvarna nu!
Så kan jag slänga i mig lite lunch vid två rasten, ja så gör jag nog!

Tjolahopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0