En sammanfattning...

image430

Har inte haft energin att skriva nå nu på ett tag...
Har den väl inte riktigt nu heller, men det är väl dags att plita ihop nå...

När jag skulle ta Lilla blå hem i torsdags så startade den inte.
Eller jo, den startade och stod på tomgången medan jag skulle fixa en grej.
Och medans jag härjade runt där i bilen så dör den och död för blir den....

Mamma och jag var måttligt less för båda två var i behov av bil på fredagen så jag kunde inte ta mammas volvo.
Så hon fick skjutsa in mig till Bollnäs, hon som var så nöjd över att hon skulle slippa de nu.

Fick iaf låna Thomas bil på fredagen så jag kunde ta mig ut till Holmo och äta bakelser...
Sen så gick jag och Sara igenom schemat med Lena, så nu är jag ledig när jag vill vara ledig! ^^

I lördags så hämtade mamma och pappa upp mig i Bollnäs och vi styrde kosan hem till Söräng.
Så jag spenderade en stor del av lördagen med att sitta på altan och raka min ben, till alla förbiåkandes förtvivlan ;)
Där satt jag och njöt i solskenet medan pappa kämpade med Lilla Blå, och han fick igång den till sist ^^
Har lyckas bli aningens solbränn på min högra sida, vilket är väldigt snyggt  NOT!
Aja får jämna ut det innan jag visar mig ute i sommar...

Kvällen spenderades i Kvarnböle, blev bjuden på grillat ^^
Jag och Sara hade tänk ta oss en tur på Tranan efteråt, men då klockan blev så mycket så struntade vi i de...
Vi får ta det en annan gång, även om det känns lite surt då jag inte är ledig en helg förrän i Juni...

Igår så åkte jag och Thomas en massa bil...
Vi var lite överallt och kika, sen avslutade vi det hela med rabarberpaj i Söräng.
Mamma & pappa stod för ingredienserna och jag för bakningen ^^
Vilket var ett trevligt avslut ^^

Idag har jag strosat runt lite på stan...
Var in till Elina och pratade lite strunt.
Thomas plockade upp mig på stan och vi åkte en vända till Elgiganten.
Sen tog jag bilen till Söräng och här är jag kvar...

Mormor och hennes Anders skulle hälsa på, så mamma tyckte jag kunde ta mig hit så dom får se Lilla Blå.
Sen att kattungarna & mammas blommor är betydligt intressantare än min bil är en annan femma.
Dom ska åka till Sicillien i morgon och bli borta en vecka, grymt orättvist!
Fast det är ju kul för dom
^^



Det irriterar mig nå enormt!
För det var ju inte så här jag hade tänkt min sommar skulle bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0