Vilken jävla dag...

image273


Det blev verkligen en lång dag, fast inte enbart på jobbet.
Utan pga en massa annat...

Morgonen gick bra, förutom datavagnen men de fixade tjejerna själva..
Sen så krånglade kvarnen i svinhuset, så jag kunde inte mala nytt foder.

En av automaterna matade ut för mycket foder, så dom hade foder som strö.

Sen så slängde jag ner halm och gjorde illa ryggen så pass att jag kunde inte jobba :/
Så då fick Frida gå ner och fixa mina sysslor, så mjölkade jag så gott det gick istället för henne.

Men då så krånglade datavagnen IGEN så då fick jag härja en massa med den...
Så det blev iaf stackars Annika som fick mjölka det mesta själv...

Tog mig iaf ifrån jobbet, men jag tog mig aldrig hem...

Utan jag kraschade ner i ett dike på hemfärden.
Tvärsöver på fel sida och ner i diket..
Demolerade ett träd och bildörren och delvis vänster sidan av bilen + rutan.

5 minuter senare var det fullt pådrag, med två ambulanser, brandbilar och polis.
Och dem enda skadade var trädet och bilen.

Jag var skakad och chockad, men oskadd.
Bortsett från glassplittret som regnat ner över hela mig.
Har två små skrapsår, på högersidan av ansiktet. 

Bilen går för övrigt att laga!


www.larm-soderhamn.se skriver:

Lokalt Bollnäs
Singelolycka vid Jontas
Räddningstjänst och ambulans larmades kl 18:09 till en singelolycka på väg 50 vid Jontas i Bollnäs.
Enligt uppgift ska det röra sig om en singelolycka där en person ska vara inblandad.
Det är okänt hur allvarliga skador denna ådragit sig i olyckan.



Ja det ska ju vara jag till allt....

Kommentarer
Postat av: ida

oj, hur gick det till ? :/ Mår du bra nu ?

2008-03-17 @ 10:23:09
URL: http://busigabeerta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0