Resterande av veckan...

image387


Delar upp det i två inlägg, kände att det blev för mycket att läsa annars...

Onsdagen så pysslade jag lite hemma hos mig medans jag väntade på att Thomas skulle vakna..

Sen åkte vi ner på stan, och åt lunch på Mr Bean ^^
En härlig kycklingsallad efter all skräpmat!

Sen hamnade jag hemma i söräng, tänkte att jag skulla uppdatera bloggen, men blogg.se ville inte veta av mig..
Men dom håller på och byter bloggplattform, så förhoppningsvis så blir det bättre...

Och nu torsdag, så sitter jag här i söräng, igen!
Hade inte tänkt att jag skulle hit idag, men jag insåg att behovet av att tvätta kläder var för stort för att det ska kunna vänta.
Det fanns dock en tvättid i morgon eftermiddag, men då jobbar ju jag så det sket sig.
Så nu utnyttjar jag morsans tvättmaskin till fullo, men den är så seg!

Blir väl här större delen av kvällen, men det gör inget.
Thomas ska ändå sova hela kvällen och hos mig är det bara tv:n som gör mig sällskap.
Så då kan jag göra mamma lite sällskap ^^

I morgon så jobbar jag eftermiddagen i svinhuset, sen jobbar jag även lördag-söndag.

Fick även ett samtal om jobb i sommar idag...
Men vi får se, kan jag få ett "bättre" så tar jag hellre de..

Men nu tar vi en dag i taget och just nu är siktet inställt på i morgon kväll...
Då blir det MID med Kerstin ^^


A black angel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0