Och POFF, så försvann Karin...


image360
Tyvärr lutar nog min våg åt andra hållet..


Ställde mig på vågen häromdagen och fick mig en chock...
Nog för att jag hade kunnat räkna ut att man går ner av att inte äta ordentligt, men shit...

Min ofrivilliga bantning, blev verkligen ofrivillig då vågen stod på 47,8 kg.
Och då var detta på eftermiddagen, fullt påklädd och någorlunda mätt.

Vill inte veta vad vågen står på en morgon, innan frukost & utan kläder...

Tyckte det var konstigt i torsdags när jag hoppade i jeansen, för dom satt så löst...
Men det är ingenting jämfört hur arbetsbyxorna satt, med dom så var det ett under att dom satt kvar!
Får leta reda på ett skärp tror jag.

Okej, jag klagar väl inte, men att tappa 4-5 kilo på en helg är inte så hälsosamt.
Det hade varit en sak om jag tränat bort de, men när det är pga att man inte mår bra så är det inge kul :/


Jag får passa mig så jag inte tynar bort....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0