Just have some patience...

image272
The night is soon here...


Var uppe relativt tidigt i morse, fast jag blev iaf liggandes kvar i sängen.
Fastnade i en film så jag höll på att missa tvättiden jag hade vid 11.

Sen tvättade jag och donade tills klockan var kvart över 2 då slängde jag mig in i bilen och begav mig till Söräng.
Hade då stressat en stund eftersom jag egentligen skulle ha hämtat mamma i runemo kvart i 2.
Så nu har jag fått banner hela dagen för att hon fick gå hem...

Sen har vi sprungit på stan och härjat.
Var in till Elina och fick en kanon god kycklingsallad ^^
Sen har vi varit överallt, Jysk, Rusta, Prix, Lidl, Dollar, ja det var väl de som Bollnäs har att erbjuda.
Har jag glömt nå?

Och nu sitter jag här hemma i söräng och är helt slut.
Ska bege mig hem till Bollnäs igen, om en liten stund är det tänkt.
Ska väl försöka komma i säng i tid ikväll så jag kan kliva upp i tid i morgon :/

För i morgon och i helgen blir det till att jobba, vilket känns helt okej just nu.
Vill röra lite på mig, blir knäpp av att bara sitta hemma med :/
Så det ska bli skönt ändå.

Thomas, är självklart ledig i helgen då jag jobbar.
Han planerar en tripp ner till studenternas med Räkan för att titta på SM-finalen i bandy.
Och just nu sover han, eftersom han jobbat dubbla pass, först tidningarna mellan 01-06 i natt och sen bowlinghallen mellan 09.30-16.30.
Aja vi ses väl en kvart i morgon kväll innan jag slocknar efter jobbet.



*
*
*

Igår gjorde jag något som jag måste göra om någon gång här i livet.
Jag gick och spådde mig.
Och ni anar inte hur häftigt det är att träffa en främmande människa som beskriver ens liv för en.
På vissa saker träffade hon så rätt att ni anar inte.
Det var mer än en gång som det gick rysningar över hela mig.

Men exakt vad hon sa, tänker jag inte skriva här.
Men de som är insatt i mitt liv, kommer att få veta.
I sinom tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0