Halva veckan...

image384image386


Ännu en vecka har nu snart gått, fattar inte att dagarna kan gå så fort...
Speciellt när man i princip är  arbetslös och släpar fötterna efter sig hela dagarna..'

Det var länge sedan jag uppdaterade här med.
Så jag får väl ta och göra de nu, så vi börjar med söndag:

Då blev det "tjejträff" inne i Alfta.
Kicki var hemma över påsk, så jag, Karin & Kerstin samlade ihop oss hos Kicki och pratade strunt i 3 timmar..
Och hör & häpna jag var FÖRST dit!
Tack iaf för en trevlig eftermiddag tjejer!


Blev en snabb trip hem till Söräng för att kika på Zeldas bebisar som hon fick på söndag's förmiddagen.
Och sen så var det dags att säga adjö till Syster och ungarna.

Sen blev det film och pizza & kebab med Thomas!

Måndag morgon, strax innan 5 så åkte Syster och ungarna tillbaka ner till Göteborg.
Jag lyste med min frånvaro, då jag tyckte sängen var skönare än att stå på en kall perrong och vinka :P

Under måndagen så besökte jag Söräng, igen..
Men denna gång för att knäppa kort på kattbebisarna innan telefonen skulle skickas in på lagning.
Vilket den är nu, så jag hoppas jag får hem en hel telefon, snart...

Måndags kväll spenderades i Kvarnböle, där blev det pizza (igen) och en massa prat. ^^

Tisdag så klev man upp tidigt, till och med tidigare än vad jag brukar när jag ska jobba...
För vid 5 tiden den morgonen så hämtade mamma och pappa upp mig och vi styrde kosan mot Hassela.

Där lämnade jag och mamma, pappa på hans jobb och så körde vi vidare mot Sundsvall.
Där spenderade vi större delen av dagen med att strosa runt på IKEA och Birsta City ^^
Sen styrdes kosan mot Hudik där vi skulle lämna en del av mammas hantverk i en butik.

Och som tur var så åkte vi sedan hem, trötta efter dagens upptåg ^^


Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0