En natt i Söräng...

image378
Dom har en massa gästsängar, men då 3 av dom var upptagna och dom andra var iskalla då ingen värme var igång.
Så föredrar jag soffan!


Uppdateringen har varit dålig nu igen, men jag har varken orkat eller haft tillgång till dator.

Men i onsdags så dök Systra mi och trollungarna upp.
Hämtade dom på stationen och sen åkte vi till mamma i Runemo och hälsade på. ^^

Sen har det väl varit ganska lugnt, har varit mycket hemma med familjen.
Thomas har jobbar fortfarande väldigt mycke, men han är iaf ledig i helgen ^^

Hamnade på soffan här i söräng i natt, ville inte köra hem igår med huvudvärk och snöväder...
Det räcker med bilfärden i söndags.

Men jag ska snart ta pärlan in till Bollnäs, måste hem och ta en dusch för att sen återvända hit för påskmat ^^
Man kan ju iaf försöka se någorlunda ut när det är påsk, eller är det för att mormor kommer?

Pärlan rullar utmärkt nu, förutom att dörren inte går att stänga ordentligt, utan den glipar så pass att det går att sticka ut lillfingret.
Men dörren är trots allt stängd, det är bara "övredelen" av dörren som inte passar till ramen på bilen för tillfället.
Trädet gav bilen en rejäl smäll, men samtidigt så dödade ju jag och pärlan trädet...


Glad påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0