Bla bla bla bla...


image358
Fick en bild på mig själv idag, och jag blev lite chockad.
Kände ju knappt igen mig, men jag är det iaf.
Under min praktik för 2 år sen.
Tiden går fort...


Ännu en helg har gått och vi är redan inne på vecka 10...
Tiden går läskigt fort, men eftersom det är sommaren som väntas så får den gärna öka tempot lite till, bara den stannar till när sommaren väl kommer...

Jag har hunnit med att vara lite social i helgen, så nu är jag uppdaterad av folks liv en aning ;)
Var i väg och träffade Kicki och Karin i fredags, bara pratade och umgicks, väldigt trevligt ^^

Sen i lördags så hade jag diverse olika förslag men det slutade som det var först bestämt, att jag skulle på Tranan.
jag, Kerstin, Elina och ett stycke Emma packade in oss i min lilla etta.
Vi hade det väldigt trevligt, även om jag sprang runt som en vettvilling i jakt på kläder...

Tranan var också kul, men jag måste erkänna att jag haft roligare...
Men jag träffade en gammal kompis som jag inte träffat på en evighet, och det var grymt kul!
Iofs inträffade en massa pinsamma bekännelser vid mötet, by hey that's life ;)

Har lite ångest för att jag missade Bella's fest, känns som om jag "svikit" nytorparna för många gånger nu.
Även om ni inte saknar mig, så saknar jag er, Väldigt mycket!

Ja, idag så skulle jag har jobbat och det har jag också gjort, men jag var tvungen att åka hem...
Jä**la mage!
Lyckades iaf kämpa mig igenom förmiddagen, som tur är så kom Therese ut och räddade mig vid sju då jag stod och svor åt mjölkningen som knappt kommit igång :/

Lämnade ladugården i stackars Evald's händer, han som har ryggskott...
Usch, får lite dåligt samvete, men samtidigt så vet jag att han kommer ha en massa elever på eftermiddagen idag så det är lugnt, han behöver mest peka så kommer dom göra det mesta ^^

Är iaf hemma i Söräng nu, har varit och hämta mamma i runemo & skjutsat hem henne.
Pappa började nämligen på sitt nya jobb i Hassela idag, så nu har mamma ingen bil, för pappa har passaten och jag har Pärlan.
dagens goda gärning blev att skjutsa hem henne ;)
Dock så ska hon få tillbaka bilen i morgon, så då blir JAG billös, vilket knappt har skett sen jag tog körkortet...

Måste bara städa ur den, mamma suckade idag och tyckte att hennes bil såg ut som en garderob.
Vilket inte är helt sant, eftersom det är bara stallkläderna ;)


Evald är min klippa ^^


Kommentarer
Postat av: Ida

jag saknar dig i alla fall..... även fast det känns som om det inte betyder nått .. :(

2008-03-03 @ 16:03:44
URL: http://busigabeerta.blogg.se
Postat av: Ida

näe kanske inte, men det känns så.

2008-03-03 @ 17:12:03
URL: http://busigabeerta.blogg.se
Postat av: Mamma

Verkligen dax att du städar ur garderoben och lämnar tillbaka Pärlan, så jag slipper sitta fast här i Söräng... Men du får tillbaka den sen... kanske... när tanken är tom ... :)

2008-03-03 @ 18:09:33
URL: http://tornros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0