Bad update...

image362

Ronja myser i min soffa ^^


Som alltid när jag är ledig så blir det dåligt uppdaterat, tycker ju att det är då om någonsin jag borde ha tid att sitta vid datorn...

Men här kommer det en uppdatering, så var beredd på ett långt inlägg ^^

I torsdag var Thomas ledig, första dagen på länge...
Så då åkte vi ner till Valbo och kikade lite ^^
Jag hittade bara ett par solglasögon, för när man har pengar för en gångs skull då finns det inget man vill ha.
Och självklart är det tvärsom när man inte har pengar, då finns det massvis med prylar & kläder :/

Men det var en trevlig trip och jag fick mig en jordgubbsmilkshake på McDonald's & pommes frites.
Systra mi, du ger mig dåliga vanor, men det är så jä***la gott!

Sen på kvällen så åkte vi till Kvarnböle och åt middag ^^

Fredag (+ helgen), skulle jag egentligen ha jobbat, men det behövdes inte då dom satte in 3:orna istället.
Och visst svider det i plånboken, men mår man inte bra så mår man inte..
Jag tror jag behövde den här tiden för att vila lite extra...

Tog det iaf mest lugnt, hjälpte mamma med att ställa i ordning för mässan hon skulle vara med på den helgen och så.

Lördag:
Så beslag tog jag Ronja från Mona & Bengan och tog med henne ut på äventyr ^^
Första anhalten var ridklubben i Edsbyn och jag kunde inte gå många meter utan att någon skulle gulla med hunden ^^

Åkte en sväng förbi mässan sen så att mamma kunde få kika på henne, och även där så skulle alla hälsa på henne ^^

Hon är bra underbar!


Söndag, så städade jag en massa, skit trist men det behövdes...

Idag, så har Thomas varit ledig igen så idag har vi kikat runt lite här i Bollnäs.
Var även till Kvarnböle en sväng och fikade, Ronja sov i mitt knä större delen av vistelsen ^^

Sen nu ikväll så har vi ätit god mat och kollat på Good Luck Chuck.

Är ledig tom. fredag och sen jobbar jag helgen med grisarna.
Känns inte motiverande just nu, men jag hinner ändra mig ^^





"Om man alltid gör sitt bästa, tappar man förmågan att överraska positivt"
- Nemi

Kommentarer
Postat av: Syster

Hahaha... det är väl inte mitt fel att milkshakedoppade pommes är så jävla gott. Skyll på gud eller nån annan...

2008-03-11 @ 11:20:55
Postat av: Mamma

Nån annan är inte jag iaf... För jag kan inte förstå att ni tycker att det är gott....

2008-03-11 @ 14:55:44
Postat av: Karin

Näe, men så har du väl inte smakat heller e Mamma? :P

2008-03-12 @ 19:31:21
URL: http://tornros.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0