Sol sol sol...



Gud så skönt!


Har legat ute på altanen här i Söräng och stekt ett tag ^^
Kanske hur skönt som helst...

Ska bege mig in till Bollnäs om ett litet tag och slänga mig in i en kall dusch.

Sen väntas studenten för Torsberg vid två tiden.
Får förhoppningsvis sällskap av Emma, så jag slipper stå där och glo helt själv.

Och i morgon är det äntligen dags, har väntat hela veckan!
Äntligen får jag färg i min trista hår!
Känns hemskt att man går och längtar till torsdag.
Alla andra längtar till helgen och jag längtar till veckorna.

Men men, jobbar bara i helgen sen är jag ledig ett tag framöver ^^

Nästa helg jag jobbar är midsommar helgen :/
Men det ger ju bra extra pengar ;)


Näe nu ska jag ut en vända till i solskenet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0