Regn regn och åter regn...



Sitter här i blöta kläder och huttrar...
Det har regnat konstant hela morgonen,  och då är det så kul att knalla ut på bete i det dyngsura knähöga gräset och hämta genomvåta kossor.
Eller inte...

Har suttit här lite för länge nu, ska ta och bege mig tillbaka till sommarladugården och skura.
Känns då inte alls lockande att gå ut.
Kallt är de också,  och jag har inga torra kläder att byta till :/

Alla andra kläder ska jag till och tvätta nu.
För efter helgen ska allt med hem...

Nu väntar regnvädret på att få blöta ner mig ännu mer...

Glömde jag säga att det regnar?
Näe det öser ner!!!


Kommentarer
Postat av: Syster

Hahaha... jag har en gång för länge sedan hört talas om en uppfinning som kallades regnkläder, men det känns lite overkligt så det kan vara en myt...

2008-06-28 @ 10:54:58
Postat av: Karin

Och du tror inte jag har de på mig?!

Men regnrocken är så jävla stor att jag ser ut som ett vandrande tält! :P

2008-06-28 @ 12:38:22
URL: http://tornros.blogg.se/
Postat av: Syster

Hahaha... det är för att du är en smurf. Väx upp;)

2008-07-04 @ 10:05:38
Postat av: Karin

Jag kanske trivs med att vara endast 3 äpplen hög ;)

2008-07-04 @ 17:07:48
URL: http://tornros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0