Och så var det söndag...



Sitter och trycker i mig lite frukost nu.
Har fått en hel del gjort på morgonen, så jag kan spendera tid på att skura grisboxar sen.

Förra helgen gick allt bara fint, eller ja på söndagen så hade jag stopp i både utgödsling och brunnar.
Men förutom de då så fick jag allt utom dammsugningen gjord.
Hade hunnit dammsugit  med, men då fanskapet ger en diverse stötar så klarade jag inte av de.
Det är en sak om man får en liten stöt, men när man får si så där 15 lite större så är det inte så kul.
Då tycker jag det är obehagligt...

Veckan har varit lugn, har ju varit ledig.
Så jag har spenderat en hel del tid på stan, då Thomas jobbade eftermiddag.

Var iväg och kollade på bal i torsdags, helt själv då alla andra envisades med att jobba eftermiddag & kväll den veckan.
Träffade dock på Moa och hennes syster så jag fick ju iaf sällskap + att dom hade en bra utkiksplats.

I fredags så åkte jag och Thomas till Sundsvall för en shopping tur på Birsta City ^^
I fyra jävla timmar sprang vi runt och letade bikini åt mig, jag är extremt kräsen när det gäller sånt så det tog ju lite tid.
Hittade väl ingen egentligen, utan det slutade med att jag kombinerade ihop en egen.
Så nu har jag en iaf, även om jag inte är 100%:igt nöjd med överdelen :/

Shoppade även lite annat men har inte tid att dra de nu.

För övrigt så är biljetterna till Rockweekend bokade ^^
Nu fattas bara tält och diverse prylar, men det löser sig!
Det är nog sommarens höjd punkt just nu!
Du & jag Kerstin, fan vad kul!

Näe nu väntar mina skitiga slaktsvinsboxar på att bli mockade.
Motiverad?
Näe inte ett dugg när solen skiner utanför och jag vet att jag har en massa att göra.
+ att värmen blir olidlig i den där betongbyggnaden.

Ska jobba i 190 så kanske jag kan hinna ut i solen en sväng på lunchen ^^


Fan, jag måste hinna sopa också...

Kommentarer
Postat av: Ebola

Rockweekend o tält låter ju nice :)

Vi började planera inför wacken förra veckan o eftersom det är jobbigt att bo i tält gick vi o

köpte en husbilsinredd folkabuss :D Hur cool som helst!

2008-06-02 @ 01:16:49
Postat av: Karin

Bättre än inget iaf ;)

Nu tycker jag att du ska vara tyst, för jag vill inte höra! För då får du fan packa med mig i en väska! avundsjuk

2008-06-02 @ 15:17:29
URL: http://tornros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0