Nostalgi...



Ja jag vet att jag har varit tjatig om studenten ett tag och nu tänker jag faktiskt tjata vidare.
Så vill ni inte höra nå mer om studenten så råder jag er att låta bli & läsa...

För under veckan som var så var det dags för student.
Var iväg och kikade en sväng på Torsbergs tillsammans med Emma & Anna.

Just det här med studenten och balen är det enda som får mig att ångra mina år på Nytorp.
För just vid det här tillfället förra året så hade jag gärna festat järnet med Torsberg, vilket det hade blivit om jag inte bytt från Media till Nytorp.

Alla mina vänner verkar vara överens om att balen och studenten var helt underbart.

Det tråkigaste med Nytorps bal,  är det faktum att vi redan fått varit med om det i 2 år innan det blir våran tur.
Så förväntningarna är inte speciellt höga, det roligaste är ju att se hur alla ser ut i sina utstyrslar.
Sen vet vi ju redan hur middagen och allt annat tjo & tjim går till.

Till skillnad från Woxnadalen och Torsberg där alla ser så förväntansfulla ut när dom kommer.
(Men mycket beror nog också på den mängd alkohol dom har i kroppen)

Nu är det ju så att det inte går att få saker och ting ogjorda.
Och innerst inne så vet jag inte om jag vill det heller...
För det är nog så, att vi har nog haft det så där kul men under alla 3 åren...




Och jag skulle aldrig byta bort min tid med er.
Kära 04-07


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0