Äntligen...


 


Nytorp's kossorna ^^

är dagen och denna helg slut!
Fast det har gått riktigt bra i helgen, utan några större missöden...

Men idag har det varit kämpigt, huvudvärk till tusen och helt slut :/
Antar att det är värmen som gör de...

Lyckades iaf komma in i en andra andning efter att ha tagit en ipren, dunkat i mig en massa vatten och fått mig en tupplur på 10 min.
Så jag fick lagomt med energi för att fixa mjölkningen och sysslorna där till...

Men nu är energin på noll igen, är helt väck i huvudet...
Eller ja, lite mer än vanligt iaf...
Var likadant igår då jag tvärslocknade på soffan efter att jag fått i mig lite mat.

Men nu ska jag bege mig hem, till en skön och välbehövlig dusch!

Ska ev. köra en massa traktor på Holmo i morgon, trök anser jag men det måste ju göras...
Sen är jag ledig i två dagar och sen jobbar jag torsdag på holmo...
Men helgen är jag ledig!!!

Och då blir det utgång, det måste det bli!
Annars får jag psykbryt snart...

Näe nu väntar Lilla Blå på att få rulla hem....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0