Vilsen i luvan....

image327
Hamnade inne på SHOCK, och jag kunde bara inte låta bli att handla...
Hade gärna handlat mer om jag bara haft råd ^^


Hade massor och skriva nyss, men nu har jag tappat inspirationen :/

Har iaf varit på stan idag och kika lite..
Så gått det gick med tanke på hur förkylda jag och systra mi är :/

Skitkonstigt, var helt frisk när jag åkte från Söderhamn igår men när jag kom till stockholm blev jag tvärförkyld..
Sen har jag varit helt tjock och borta i huvudet resten av tiden...

Vi gick iaf runt där en stund, träffade på broder Erik som också är förkyld och dessutom hade magknip...
Så han skickade vi hem och sedan åkte vi till dagis och hämtade barnen...
Sen blev det hemfärd.

Och nu hade vi tänkt titta på film, men sen kom vi på att det är CSI NY så vi får se om det blir någon film...



Ännu en kopp te kanske?

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Åh, shock är så du!! Jag fattar att du gillade det! Hoppas du har det bra där nere.. ska ut nu på lördag och kommer att sakna dig.. ringer väl om jag har tråkigt! :-P

2008-01-22 @ 20:56:01
Postat av: Karin

Shock är underbart ^^
Kommer hem i morgon så jag kanske följer med er ut en sväng på lördag, men bara kanske :)

2008-01-23 @ 01:30:00
URL: http://tornros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0