Vackra blåa himmel, kom till mig?

image337

Är hemma i söräng och ska sno bilen av Morsan..
Eller sno, jag fick ta den eftersom hon tyckte det var jobbigt att behöva köra själv, LATMASK!

Idag har varit en sån där riktigt seg dag, en sån där dag när man bara vill dra täcket över huvudet och somna om.
Vädret har varit grått och trist, + att det föll sånt där vitt igen..
Kan det inte bara bli vår?

Hur gärna jag än velat ligga kvar i sängen så var det bara att pallra sig upp tidigt...
Måste upp tidigt idag, så jag kan lägga mig i tid ikväll eftersom jag jobbar i morgon...

Har en tendens att vända på dygnet när jag är ledig, jag sover länge och lägger mig sent...
Men jag är ju ingen riktig morgon människa, utan det är bara något jag fejkar när jag jobbar..
För egentligen så sover jag mig igenom morgon sysslorna och vaknar nog inte riktigt förrän klockan är tio...

Jobbar som sagt i morgon, enda dagen den här veckan...
Har som tur är bra elever på morgonen, vilket är skönt för då behöver jag inte stressa lika mycket!
På eftermiddagen så är jag dock själv, eller nja Robin är ju också där...
Men det blir nog segt..

Telefonen har iaf anlänt....
Till Ica Kvantum!
Och vi kan inte hämta ut dom!
Utan vi måste vänta på avin, som förhoppningsvis kommer i morgon...
Typiskt!


Nu ska jag, Moder jord och Fader vår åka till Bollnäs...


Sen väntar nog Take Off och en kebabtallrik ^^

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hmmm. Vadå latmask, jag sa ju bara att det var skönt att slippa skrapa rutor och att slippa GÅ från parkeringen... Inte att det var jobbigt att köra... :)

2008-01-30 @ 22:31:29
Postat av: Karin

Jo du sa att det visst var jobbigt att köra :P
Var glad att jag inte skrev allt du sa, för isf lär alla tro att jag har världens lataste morsa ;)

2008-01-31 @ 10:49:38
URL: http://tornros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0