Söndag, måndag & tisdag, allt på en gång....

image306
Ronja ^^


När jag satte mig här, så hade jag en massa att skriva,
men nu har allt flygit :/

Hade allt annat än ett trevligt avslut på mig helg...
Med problem med kalvning, jakt på veterinärer och stopp i den där jävla utgödslingen i svinhuset.
+ att det blev stopp i silon mitt i allt...

Det var en fruktansvärt seg söndag, speciellt när klockan blev sju-halv åtta på kvällen och man sitter i utgödslingen och skruvar isär spaltgolvet för att kunna lägga dit det igen...
Då var man inte lycklig...

Var trött som jag vet inte vad när jag tog mig ifrån Nytorp runt 21.30 tiden...
Slocknade senast klockan 23 den kvällen, vaknade klockan 9 på måndagen, var uppe i ca en kvart sen gick jag och la mig igen och vaknade klockan 14....
Helt slut...

Som tur är nu, så är jag ledig till på torsdag..
Vilket är fruktansvärt skönt...
Men visst svider det i plånboken nästa månad :/

Måndagen blev lugn, var hem och lämnade volvon åt morsan och sen åkte jag till Thomas och lagade mat.

Idag så har det inte hänt så mycket, skulle ha städat men jag hade ingen energi för de :/
Så vi åkte till Kilafors och hälsade på en sväng, kikade på Sofie's nya rum och klappade på Ronja ^^

Sen nu så är det bandy-VM på tv:n, Sverige - Finland så man kanske ska engagera sig lite...
Men dom spelar tydligen skit så då känns det värdelöst...





Även drömmar kan bli verklighet, man måste bara hoppas tillräckligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0