"Norrlands glimmande guld, för dina vackra ögons skull"

image335


Så var man tillbaka på Nytorp efter en veckas "semester"....
Behöver jag säga att det var skönt att vara ledig?

Började jobba igår igen, med en fin start i svinhuset så nu är jag så där lagomt hostig och trevlig + att jag har min jävla förkyldning på de...
Men den verkar börja ge med sig, för jag är mycket piggare idag ^^
Peppar peppar!

Har dock ont i ryggen och träningsvärk i magen sen jag jobba igår..
Vet inte hur jag gör, men jag får alltid träningsvärk i magen efter att ha jobbat i svinhuset...
Jag spänner den på nå vis när jag mockar...
Men den får sin work out iaf ;)

Har nyss jobbat klart det första passet den här helgen och allt har gått galant ^^
Eller ja, det var stopp i silon när datavagnen skulle fyllas...
Men annars så allt funkat...
Ta i trä!

Sitter här vid datorn och lyssnar på Engmans Kapell nu, ska snart bege mig upp till stallet för att kika hur det går för brudarna där uppe.
Sen måste jag ner på samhället och köpa mig lunch, kycklingsallad kanske?


Angående föregående inlägg så kan man tydligen inte avgöra om det är Vestibularissyndrom eller hjärnblödning Vizla har fått, utan det är antingen eller....
Men hon var bättre igår, så veterinären lät positiv!
Igår reste hon till och med på sig själv ^^


Hon är en kämpe, våran Vizla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0