Highway to Hell?

image328image329
Dagens inköp på SHOCK och RockHouse ^^



Vaknade tidigt i morse av att Noa stod dryga centimetern från mitt ansikte och stirrade på mig...
Finns inget värre än folk som stirrar på en när man sover!

Hon skuttade dock ganska fort iväg till Elin för att tala om att jag sov gott, vilket inte var sanningen då jag var vaken men okej ^^

Syster gick med ungarna till dagis och jag låg kvar på soffan och försökte sova...
Förgäves, då jag höll på att hosta lungorna ur mig...
Så det var väl bara att masa sig upp...

Eftersom det har varit ett jävla stohej här i Göteborg idag, med bombhot, rån och gud vette sjutton allt...
Så blev det ganska mycket nyheter på morgonen, syster blev lite less när hon insåg att hon var tvungen att ta en omväg till skolan...
Medan jag kunde ligga hemma i soffan en stund till ^^

Åkte däremot in och mötte henne vid 12 tiden och så strosade vi runt på stan igen..
Var in till SHOCK och bytte ut kjolen mot en tröja...
Kjolen var läskigt snygg, men jag trivdes inte riktigt i den, så att slänga ut nästan 500:- på en kjol som knappt skulle användas kändes lite onödigt....
Så det fick bli en snygg huvtröja istället ;)

Var även in på Rock House och spenderade en massa pengar, på två Iron Maiden tröjor ^^
Men nu har jag iaf två egna, så nu slipper jag vara avundsjuk på Zion's ;)

Kvällen har varit lugn, vi hämtade ungarna på dagis och gick hem & åt mat..
Sen har vi kikat på film, Napoleon Dynamite; skitskum och flummig film...
Och nu ska jag sova....




Jag saknar dig, Thomas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0