Hemma igen...

image334

Då var man åter i Bollnäs, efter lite trassel...

Satte mig på tåget hem klockan 16 igår och var hemma klockan 22 ^^
Så resan hem gick fort, men jag höll på att bli kvar i Stockholm då mitt tåg från Göteborg var 27 minuter sen...
Jag skulle i vanliga fall ha 30 minuter på mig i Sthlm, men jag fick bara 3 min....

Jag kan tala om att det inte är kul att springa på perrongen i sthlm med en tung väska och det är fullt i folk...
Men jag var en av få som hade tur, för konduktören höll upp dörren precis så länge att jag hann in, men dom efter mig blev kvar....
Så ibland är turen på min sida....

Ledig idag iaf, och det är nog tur de..
Känner mig trött efter resan igår...
Har gått och strosa runt lite i Bollnäs, var även in till Elina och fick mig en Cappucino Créma ^^
Sen tog jag bussen hem till söräng och här sitter jag nu...

Ska sno bilen av mamma nu, jobbar ju i morgon.
Så nu får vi se om volvon funkar, den tjuvläckte luft i en slang så den gick knappt att köra i fredag :/
Så nu får vi hålla tummarna...

Näe nu ska jag pussa på min fina hund och sen ska jag åka till Thomas!





Jag håller tummarna så hårt att mina knogar vitnar, och önskar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0