Fredag...

Nu är det äntligen helg....
Ska bli skönt...

Har ju jobbat två dagar nu, fungerat bra...
Men det är jätte tomt i ladugården nu när dom skickat iväg så många kossor...
just nu är det 15 tomma platser på dubbelraden...
Dom kommer fyllas under helgen med kvigorna från kvigraden så hela den blir tom....
Usch :(

Hade det jätte trevligt hos Andrea i onsdags ^^
Åt god mat, pratade och myste...
Skitskönt att bada tunna, men så gillar jag varma bad ;)
Vi bara måste göra om det, tjejer!
Och helst sticka på Tranan efteråt
^^

Nu ska jag hem och duscha...
Måste röja lite i lägenheten med, för i morgon blir det Tranan med start hos mig ^^
Jag,  Kicki, Karin & Kerstin...
Och har vi tur hakar även Andrea på efter hon jobbat ^^



All eld slocknar, om man inte håller den vid liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0