En svacka så djup....

image314
Jag drömmer mig bort, till en annan värld...


Känner mig så jävla nere...
Har liksom tappat lusten på nå vis...
Känns som om jag ligger på bristnings gränsen..
Sover dåligt, äter dåligt och har ingen energi
Vilket säger sig självt...

Är så less just nu, men exakt på vad vet jag inte..
Det är mycket jag inte vet, eller mycket som jag vägra inse....

Jag vill samla ihop mig själv och mitt liv, men varje gång jag gör det så blir det ju bakslag...
Och oftast så beror det ju på mig...
Eller, allt är väl mitt fel...

Just nu är det en plåga att gå till jobbet..
Även fast jag trivs...
Men jag orkar bara inte...

Just idag känner jag mig som en bomb...
Minsta lilla och jag kommer explodera.

Det låter värre än vad det är...
Men det är otroligt frustrerande att må så här...
Jag är bara nere i en svacka, och jag kommer snart resa mig igen, något starkare än tidigare...
Ljuset i fjärran har ännu inte slocknat, utan den brinner men något svagare än förrut...




Men värst av allt just nu, det är bara måndag...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det högsta är ej att aldrig falla...
Utan att resa sig efter varje fall.
Kram Mamma.

2008-01-14 @ 22:43:59
Postat av: Karin

Och det vet du att jag gör...
Även om det tar tid...
Du är en pärla mamma!

2008-01-15 @ 14:07:28
URL: http://tornros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0