En förklaring....

Jag känner att jag måste förklara mig lite...

För efter reaktioner angående mitt inlägg om "allt negativt" som är nu, så måste jag bara få påpeka..

Att jag vet varför vi dra ner ko-antalet på Nytorp och jag har vetat det enda sedan jag börjat gå som vikarie...
Och jag har vetat hela tiden att min tjänst här inte är "för alltid".

Man har visst fått lite saker om bakfoten, för jag är inte bitter för att min tjänst försvinner..
Visst tycker jag det är trist när jag trivs så bra, men jag har varit inställd på det hela tiden så det är ju inget direkt bakslag...

Men det jag ville med hela inlägget var att tala om hur trist det är att stämningen blivit så annorlunda..
Den är inge positiv längre...
Och när det är så, så är det inte så kul att åka till jobbet...

Jag saknar Nytorps andan helt enkelt!

För att läget är som det är, det får vi acceptera..
Men stämningen kan vi göra något åt, och det är de jag vill poängtera.

För vem vill slita arselet av sig för att sen inte få någon posetiv respons?

Med lite postivtet så klarar vi det här ^^

Kommentarer
Postat av: Hence

jadu de inte kul med lagårn nå mer. man kan ju inte skryta om skolan nå mer, efter som att det inte finns nått mer att skryta om.
hur låter det här: Hej vi har 40 kor på skolan, som vi knappt ser nu nå mer.
En annan skola- hej vi har 120 kor på skolan, vi är ut och arbetar med de minst en gång i månaden.

Vilken skola väljer man om man är intesserad?

//hence np2

2008-01-25 @ 14:21:53
Postat av: Karin

Näe jag håller med dig...
Visst kommer vi få ett jättefint stall att skryta över, men är man inte intresserad av havremopederna så uppskattas ju inte stallet.

2008-01-26 @ 11:39:54
URL: http://tornros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0