En bättre dag...

Idag mår jag bättre..
Igår var uppenbarligen en riktig skit dag...
Men på något vis så känns det bättre idag...

Hade en kanon helg i helgen iaf..
Var ut med tjejerna på Tranan!
Hade kalas kul, dansa hela kvällen ^^
Vi måste göra om det snart tjejer ^^

På söndagen så vart det bandy, Bollnäs-Edsbyn...
Ganska kul bortsett från att Thomas och jag väntade på taxin hem i en halvtimme...
Vilket inte var så kul när fötterna höll på att frysa bort...

Sen nu är det vardag igen och jag jobbar för fullt som vanligt...
Jobbar alla dagar utom torsdag då är jag ledig och sen så jobbar jag hela helgen...
Men sen kommer mina dagar trappas ner lite..
Så nästa vecka jobbar jag bara 2 dagar och veckan efter jobbar jag 1+ helgen..
Så det blir lite mindre...
Men samtidigt så är det skönt, det har varit intensivt ett tag nu...

Funderar starkt på hur Nytorp ska få allt att funka sen när vi ska börja gå själv..
För som det är nu, så kommer det bli skit stressigt för den som jobbar...
Men men, det löser sig väl...

Nu ska jag ta och bege mig hemåt..
Ska i säng tidigt ikväll hade jag tänkt, men dom visar Rock Star på 1:an eller 2:an klockan tio och sen vill jag ju se!
Även om jag har sett den 385 gånger...


En stjärna, bara en liten stjärna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0