Efter några timmars slit...

Så har jag nu lunch, och har haft det i snart 50 min..
Shit, tiden går fort idag.

Idag är det en sån där vacker vinterdag, med solsken, 15 minus grader och frosten glittrar på träden.
Men min önskan om vår, verkar inte gudarna ha hört...

Det har gått bra att jobba idag.
Morgonen gick fort och eleverna var duktiga..

Jag och Erika gjorde ett ryck tidigare och möblerade om i kalvstallet.
Det är så jävla mycket ungdjur nu så dom knappt får plats.
Men idag skickade vi ut dom 4 största till ungdjurstallet, för att vi skulle kunna avvänja en pytteliten kalv.
Peter lär väl bli förvirrad i morgon den stackar´n....

Sitter och väntar på veterinären nu, har en ko med kalvningförlamning.
Det är 3:de dagen i rad som veterinären är här och behandlar henne och ändå blir hon inte bra...
Blir lite frustrerad bara, för hon kommer komma mitt i lunchen...
Största frustrationen ligger väl i att det är pannkaka i matsalen idag och jag såg fram emot att få några, men nu:
Bye bye pancake's

Kommentarer
Postat av: Jessica Schön

Hej där! Allt bra med dig? :)

2008-01-31 @ 13:26:39
URL: http://salongjessica.blogg.se
Postat av: Jessica Schön

Jodå, det är bra! Vad gör du nuförtiden då? :)

2008-02-03 @ 20:40:19
URL: http://salongjessica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0