And of they go...

Nu så sticker systra mi och trollungarna från den här delen av Sverige...
Morsan och farsan ska skjutsa dom till söderhamn nu så tar de tåget därifrån...
Är helt tyst här hemma nu, förutom att Vizla ligger och piper...

Har jobbat nu i 6 dagar i rad, och det känns...
Är helt slut, känns ju jätte bra att man ska jobba i morgon och fredag då :(

Kommer bli tomt i morgon, för idag så har dom skickat 11 kor på slakt...
Halva ladugården försvinner ju :/
Jag tycker iaf att det är trist!

Idag har det iaf varit skönt att vara ledig!
Sov till tio och sen var det staden som gällde...
Har bränt alldeles för mycket pengar nu, måste fan hålla igen lite...
Men jag är nöjd med dagens inköp iaf ^^

Snart ska jag in till Alfta, och där ska det badas tunna & käka tacos hos Andrea ^^
Kalas trevligt ^^

Tänkte försöka övertala alla att gå på Tranan på lördag och samtidigt inviga min lägenhet ^^
Tror de skulle bli kalas ja..

Näe nu ska jag leta reda på morgonrocken, för handduk kommer kännas lite kallt...
Och sen ska väl volvon få rulla in mot Alfta ^^

"Var är Fjant?
Här, mamma!"
Jag är besatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0