Vårkänslor...

image347


Solen skiner, himlen är blå och det är så där lagomt skönt ute..
Mamma har redan hittat en fjäril och vårblommor.
Man kan ju iaf önska att våren vore här för att stanna...

Har som vanligt massor att skriva, men ingen inspiration..
Får ta allt sen när inspirationen knackar på...

Är hemma i söräng och kollar post nu..
Nej jag har fortfarande inte gjort en adressändring, men det kanske är dags?

Jag har ett paket som ligger på Ica Kvantum och väntar på mig, och så får jag inte hämta det förrän tidigast klockan 16, bara lite irriterande...

Ikväll blir det en massa fika med Thomas släkt, då han fyller år ^^
Grattis vännen

Nu ska jag bege mig ut i solen, till min kära volvo och hoppas att den startar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0