Väntan...

Sitter och väntar på att datavagnen ska ge färdigt sista raden så jag kan fylla obäket..

Hungrig är jag, då frukosten uteblev pga stress...

Men snart har jag ju lunch, får slänga i mig lite frukost då...

Men först ska jag fylla fodervagnar x 2, spånvagnen och mjölktunna, sen ska jag fixa i ordning mjölkrummet...
Sen ska det sopas lite, vilket gör att jag kommer jobba in en bit på lunchen, men det gör inget har latat mig lite nu så jag får ta det som det kommer sen...

Och hela skrivbordet är övertäckt med papper...
Det är papper överallt, och jag har ingen riktigt koll på vart allt ska :/

Får väl kika i varje pärm sen och kolla om dom kan klämmas in någonstans...
Men det är ju inte bara 1 pärm att leta i, snarare 101....

Nu är obäket och fodrar sista kossan!



Jag har hittat den, äntligen är inspirationen tillbaka ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0