Söndag, den tråkigaste dagen...

image350

Har varit lite dålig på att uppdatera nu några dagar.
Och ändå så har jag inge direkt att skriva just nu...

Eller jo, jag har massor, men jag har inte energin att skriva de nu...

Jobbar i helgen, sitter just nu med Toblerone i knät och myser ^^
Hon är bra kelig hon, den katten....


Har jobbat nu konstant sen i torsdags och jag jobbar ända tills torsdag, 8 dagar i sträck :/
Känns ganska omotiverande, speciellt då jag jobbar själv i ladugården mån, tis och ons.
Kan inte göra annat än att hoppas på elever iaf tisdag och onsdag!

Jobbar i helgen med Emma iaf ^^
Och det har gått bara bra, peppar peppar....

Eller ja, förutom att vi slagits med slaktsvinen idag då vi skickat iväg 43 stycken på slakt.
jag, Emma och Daniel har fått möblera om grisar i massor ,åt alla håll och kanter!
Men nu står dom där dom ska stå + att det är 43 grisar mindre i slaktsvinsstallet ^^

Snart så börjar det bli dags för mjölkning, och sen är det inte långt kvar på den här dagen...
Tack & Lov!


Dags att sätta fart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0