Näe, det var inte äkta nu heller...

image312
Det är sant, som jag alltid har sagt..
Man ska inte hoppas, man blir bara besviken....



Här går man och hoppas på att det fina vädret ska hålla i sig, så att våren verkligen kan vara här.
Men icke, för när man vaknar ligger det ett nytt lager snö på backen...
Yeh, eller nå..

Klev upp tidigt i morse, eller ja halv tio var hon..
Försöker hålla mina tider nu så jag inte vänder på dygnet helt nu när jag är ledig..
Men ibland (allt för ofta) så får jag lusten att stänga av klockan, vända på mig och somna om....

Men klev iaf upp och pallrade iväg mig till Söräng och här sitter jag än..
Har fixat en massa papper så jag kan börja stämpla och massa annan skit, tror jag har minst 3 brev att lägga på lådan idag, skulle ha haft fler men jag fick inte tag i Ulla så jag får ta det på måndag istället....
Skönt att ha det mesta av skiten gjort iaf...

Sen nu så står mamma här bredvid & hoppar och tycker att vi ska åka in till Alfta och sätta upp en massa lappar om nån mässa eller nå...
Och eftersom det är jag som har bilen, så är det väl bara att följa med...

Problemet är att vi inte tar oss upp,  för bilen bara spinner där den står nu...
Så den går inte att rubba varken fram eller bakåt, så vi får väl försöka putta den eller nå :P


Nu väntar pärlan ^^


 


Kommentarer
Postat av: emma

http://enlitentax.blogg.se/1204289741_vad_sgs_om_det_hr_hun.html
om du hat hund var gärna med och tävla

2008-02-29 @ 14:03:34
URL: http://www.enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0