Jag låter bilden tala...


 

image339


Idag är det inte min dag tror jag...

2 timmars sömn i natt, eftersom jag har lyckats vända på dygnet.
Låg vaken och kollade på Super Bowl, såg inte hela matchen, men NY Giants ska tydligen ha vunnit...
Det har slagit runt, jag vet....

Fel väckarklocka ringde i morse, istället för dom lugna, men irriterande låtarna på mobilen så drog det tjutande oljudet till väckarklocka på nattduksbordet igång...
Det är såna gånger som man bara vill öppna fönstret och hiva ut skiten....

Den ska dessutom bara fungerar som en "utifall att - väckarklocka"  om nu läget skulle vara så att jag inte skulle vakna av de 4 alarmen som jag redan ställt på telefon.
Onödigt egentligen, då jag vaknar vid första ton på alarm 1...

Men i morse så tyckte den tydligen att den ska vara först....

Morgonen var seg, jag var seg, kossorna var sega...
Det är måndag, suck!

Har lite pappersarbete att göra, men jag känner absolut inte för de...
Måste registrera kalvar, Ringa Erik om tjurkalvarna och sen så bör jag gå igenom Semin-pärmarna ifall det finns några utgångna kor kvar i dom, och i såna fall så ska jag sätta in dom i "Utgångna kor-pärmarna".
Måste även ner på Arbrå och köpa lunch, sen så håller jag på och tvättar mitt i alltihop.


Även den starkaste stjärnan kan falna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0