Extreme Makeover

image256

Varje människa är vacker på deras eget vis, det gäller bara att se igenom all skit och hitta guldklimparna.


Ja någonting måste göras, kanske inte så drastiskt som en extreme makeover, men någonting!

När man har det jobb jag har så är det lätt att låta sig "förfalla" för kossorna skiter väl fullständigt i hur jag ser ut, om det nu inte vore så att jag klädde ut mig till clown för då skulle dom nog få frispel...

Men nu är jag ju ledig i två veckor så nu tyckte jag det var dags att göra något, så morsan hjälpte mig att dra i färg i håret i tisdags, så nu är den hemska utväxten borta och håret ser någorlunda bättre ut...

För att få det mer eller mindre bra så ska jag till frissan senare idag, få se vad hon kan hitta på ^^
Vad som helst är bättre än nu, risbuske.com.

Nu ska jag kila ut i solskenet och bara njuta!



It's a beautiful day!

Kommentarer
Postat av: Syster

Hahaha... risbuske.com! Jag är så gammal att jag skulla ha sagt Risbuske AB... JOBBIGT!!

2008-02-28 @ 15:37:01
Postat av: Karin

Känn ingen ångest syster, det brukar jag med i vanliga fall men igår var det .com som dök upp i huvudet ;)

2008-02-29 @ 13:32:31
URL: http://tornros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0