Ännu en gång

image323

så skiner solen ute och himlen är blå.
Men den värme som låg i luften igår är helt bortblåst idag...
Så den vår som jag väntar på är fortfarande låångt borta...

Inspirationen ligger på noll igen, har en massa i huvudet, men jag får inte ner allt i ord.
Inte så det låter någorlunda vettigt iaf, men det kanske beror på tröttheten.

Har ju varit ledig några dagar igen, så jag har ju lyckats vända på dygnet, IGEN!
Somnade iaf strax efter ett i natt, och så klev jag upp halv 5 i morse, Grattis!


Jobbar iaf idag, i svinhuset då Erika är på kurs...
Hade elever på morgonen så rutinerna gick fort ^^
Sen har jag och en tjej till kastrerat smågrisar hela förmiddagen...

Ska göra lite övriga arbeten nu på eftermiddagen och vänta tills klockan blir halv 3 så jag får ut elever igen ^^
Sen blir det fullt ös genom alla stallarna så vi är klara till klockan 17.
Känner mig inte ett dugg motiverad, då soffan uppe känns BETYDLIGT mer lockande...


Näe ska väl kila och byta om till arbetskläder nu, + en massa tröjor då jag fryser som bara den, uh...


Ge mig lite energi?



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0