Veckan som gick..

image396


Tiden och dagarna flyger iväg, kvar står jag och klamrar mig fast i försök att greppa dagarna...

♦ Sista dagen, onsdag så gick det kanon att jobba.
Killarna skötte sig utmärkt och allt bara flöt, tack & lov...
Norge var med och skötte rutiner på morgon & eftermiddag, och förmiddag så visade jag hur man kastrerar smågrisar...
Var nervös först, speciellt när mitt stöd drog sig ur och ingen annan heller kunde.
Men fixade det galant ändå, tack vare att 2:orna var så positiva ^^

Av lukten att dömma så mådde nog inte alla norge-eleverna så bra.
Att vara bakfull och kolla på kastering är nog ingen större hit...
Men 4 st vågade sig iaf på att prova ^^

♦ Torsdag, ja då skulle jag upp och tvätta...
Men som den ärthjärna jag är, så hade jag tagit tiden före min vanliga tid och helt glömt bort detta så när jag skulle ner och tvätta så insåg jag att min tvättid precis tagit slut...
Röjde lite hemma hos Thomas istället.

Var iväg och träffade Johan vid tre-tiden, vi var och kikade på Holmo Sambete.
Så nu har jag två jobb i sommar, i princip heltid på Nytorp och 75% på Holmo ^^
Men jag kommer välja Holmo i första hand, då lönen är bättre och resetiden betydligt mindre...
Då kan jag till och med cykla till jobbet, om det nu skulle falla mig in hrm hrm...

Sen kan jag fylla på med mer dagar med Nytorp, så det blir nog bra ^^

Åkte sedan hem till Söräng och lämnade bilen till mamma.
Vi gjorde även något åt mitt hemska hår så nu ser det bättre ut!

♦ Fredag så blev det utgång med Kerstin på Tranan, inte så mycket folk men trots det och omständigheterna så hade jag jävligt kul.
Tack tjejen, fler såna kvällar vill vi ha ;)

Lördag blev lugn, var iväg till Kvarnböle och åt mat på kvällen.
Väldans trevligt ^^

♦ Söndag, så blev det en tripp till Söräng för min del medans Thomas jobbade.
Hämtade bilen och pysslade rent allmänt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0